"Na de piano vele jaren als mooi meubelstuk beschouwd te hebben, ben ik weer met pianolessen begonnen. Bij Lisette. Geweldig! Lisette weet feilloos geschikte stukken aan te reiken, zowel qua niveau als speelplezier, en weet het best mogelijke uit mijn speelcapaciteiten te halen. In haar muziekpraktijk is snel contact gelegd met geïnteresseerden die quatre (or six, or huit!) mains willen spelen. Of met musici uit andere muziekpraktijken in Rhenen. Niets moet, maar er kan heel veel. De lessen zijn hard werken waarbij plezier de boventoon blijft voeren!"

Cécile van der Vlugt

" Lisette van de Loo is een uitstekend pianiste en begeleidster van koren en solisten. Ze kan prima samenwerken, staat open voor suggesties en andere interpretaties. Daarnaast is ze een zeer inspirerende en motiverende pianodocente."

Dirigent Rob Meijer

"Lisette is een gedreven, geduldige en enthousiaste docente. Correctheid voort de boventoon bij haar lessen. Op een professionele wijze weet Lisette het voor elkaar te krijgen om haar leerlingen, van jong tot oud, juist te laten spelen met de ingrediënten die nodig zijn voor een succesvol pianospel. Hierbij kan gedacht worden aan techniek en intonatie. Tenslotte, het is zeker de moeite waard om Lisette zelf eens de piano te laten bespelen. Het zal u als ware muziek in de oren klinken!"

Mariet de Jong

"Lisette  geeft erg prettig les, voor leerlingen van 4 tot 80+. Ze houdt niet alleen rekening met je niveau, maar ook met je muzikale voorkeuren en de tijd die je beschikbaar hebt om te oefenen.
Lisette heeft een piano en een vleugel in haar lesruimte staan, zodat ook stukken voor 2 piano’s gespeeld kunnen worden. Ook zijn quatre-mains lessen mogelijk. Geregeld worden er door Lisette uitvoeringen georganiseerd, soms ook samen met andere instrumenten.
Er zijn diverse lesvormen, waaronder een 10-lessenkaart. Wanneer je een keer verhinderd bent op je eigen lestijd, dan is het meestal wel mogelijk om onderling te ruilen".

Femke Marvin.